اسهال در ESRD علل چیست و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اسهال در ESRD علل چیست و چگونه آن را درمان؟ اسهال یکی از عوارض شایع مرحله بیماری کلیوی است، علاوه بر این، آن را به ضعف و درد را، بیشتر از بیمارانی که از آن رنج می برند می خواهید بدانید که چگونه برای درمان آن است. در واقع، دانستن علل آن برای درمان مفید است، بنابراین قبل از اینکه شما درمان را، من به اشتراک بگذارید شما را در مورد علل چیز، به امید آن می تواند به شما کمک کند.

علل اسهال در بیماری کلیه پایان مرحله چیست؟

1. عوارض جانبی داروها

بسیاری از بیماران، که از لحاظ جسمی ضعیف است و در دراز مدت از استروئیدها و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی، ایمنی کم است. بنابراین، بدن آنها می تواند ویروس ها و باکتری ها جلوگیری نمی کند از حمله به دستگاه گوارش به طور موثر، و در نتیجه اسهال رخ می دهد.

2. تورم

ادم (تورم) است نشانه نوعی از بیماری کلیه، ممکن است در مخاط دستگاه گوارش رخ می دهد، در نتیجه جذب ضعیف مصرف غذا، موجب اسهال.

3. تولید ضایعات و سموم

با توجه به گلومرول آسیب دیده، GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، در نتیجه مواد زائد و سموم تجمع، که همچنین مخاط دستگاه گوارش را تحریک و باعث اسهال خواهد شد.

4. دیالیز

دیالیز می تواند کمک به افراد مبتلا به بیماری کلیوی end مرحله بهتر زندگی می کنند اما در عین حال ممکن است برخی از عوارض جانبی به مردم را و اسهال یکی از آنها است.

چگونه برای درمان اسهال در بیماری کلیه پایان مرحله؟

در واقع، درمان اسهال در بیماری کلیوی باید در علل آن بر اساس، بنابراین ما می تواند به شما راه خاص را. اما مهم نیست چقدر، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند به شما کمک کند تا زندگی بهتر درمان بیماری کلیه از آن علل.

اگر شما می خواهید برای دریافت درمان خاص و یا می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان مرحله بیماری کلیوی، شما می توانید docotor آنلاین ما به طور مستقیم مشورت و یا ارسال ایمیل به ما، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com .

http://www.kidney-support.org/renal-failure-complications/3998.html





:: برچسب‌ها: عوارض نارسایی کلیه، اسهال در ESRD، مرحله پایان بیماری کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: